2015. január 30., péntek

43. fejezet


(Vicky)

Késő délután volt, amikor hazamentem Melanie-tól, és ezerszer jobb volt már a hangulatom. Valahogy nem tudtam kiegyezni Gabrielle-lel már az ismeretségünk eleje óta. Viszketett a tenyerem a közelében, nem tehettem róla. Szerettem volna belelátni a fejébe, és rájönni, hogy tévesen ítéltem meg őt, hisz mégiscsak Jimmy felesége volt, és akárhogy is álltunk most Jimmy-vel, nem szerettem volna, ha egy olyan nővel kell beérnie, aki nem méltó hozzá. Jimmy megérdemelte, hogy boldog legyen, még akkor is, ha egy szemtelen csibész volt, aki nem tudott hűséges lenni a feleségéhez. Gabrielle egyáltalán nem illett a képbe, és egyre inkább úgy éreztem, hogy a szent szűz álarca mögött egy igazi áspiskígyó rejtőzködött, és Jimmy igenis védelemre szorult vele szemben.

Apa a nappaliban nézte a tévét felpolcolt lábbal, Katie mellette ült az ölében egy nagy tál pattogatott kukoricával, és önfeledten nevetgéltek valami vígjátékon. Megint elgondolkodtam rajta, hogy vajon mi lehet köztük, de meggyőztem magam, hogy Katie túl fiatal lett volna apához, és egyébként is olyan bonyolult volt most szegénykémnek az élete. Melanie elmesélte, hogy mi történt vele, míg mi New Orleans-ben voltunk Jimmy-vel, és én nagyon együtt éreztem vele. Már eleve az borzalmas lehet, ha megerőszakolnak, megvernek, bántalmaznak, főként, hogy emiatt nem lehet gyereked sem, és akkor még rátesznek egy lapáttal a dologra a zaklatással. Szegény Katie helyében én sem éreztem volna így biztonságban magam a saját lakásomban.

Nem akartam megzavarni őket, így csendben mentem oda hozzájuk, és apa másik oldalán foglaltam helyet. Katie összerezzent, de apa nem mutatta, hogy különösebben zavarná a társaságom. Egy régi filmet néztek, A riviéra vadorzóit Steve Martin-nal és Michael Caine-nel a főszerepben. Szerettem ezt a filmet.

- Szia kincsem. - nyomott apa puszit a fejem búbjára, ahogy odakucorodtam hozzá.

- Jól vagytok? - kérdeztem a képernyőt bámulva.

- Kicsit letompítanak a fájdalomcsillapítók, de legalább nem fáj a lábam. - vont vállat apa.

- Jaj, én meg szeretnék végre hazamenni a saját kis vackomba, de azt hiszem, el kell adnom a lakásomat, és vennem egy másikat, hogy az a seggfej ne találjon rám egykönnyen újból. - morfondírozott Katie. Apa megsimogatta a kézfejét, és ebben az egy mozdulatban annyi gyengédség volt, hogy csaknem elérzékenyülten felsóhajtottam.

- Egyelőre fogadd el Melanie és Robert segítségét, és maradj náluk pár napig. Utána kitaláljuk, hogy mik a lehetőségeid. - javasolta.

- Nem szeretek mások terhére lenni. - hajtotta le a fejét Katie, majd átadta apának a pattogatott kukoricás tálat. - Megyek, segítek Melanie-nak Robbie-val. Neked is pihenned kell. - nézett apára szigorúan. Nem tagadhatta volna le, hogy nővérként dolgozott. Lehajolt, apró puszit nyomott apa homlokára, majd rám mosolygott, és már el is rohant. Kezdtem kételkedni benne, hogy jók a megérzéseim kettejükkel kapcsolatban. Volt egyfajta meghittség abban, ahogy egymáshoz értek, és szinte láttam azokat a pici szikrákat, amik körülöttük villództak, mikor összetalálkozott a tekintetük.

- Megzavartam valamit, ugye? - néztem apára vigyorogva. Nem lett volna ellenemre, ha végre elfelejtette volna anyámat, és új életet kezdett volna egy másik nővel. Ebből a szempontból még az sem érdekelt, ha az a másik nő hozzám közelebb állt korban, mint hozzá, csak az számított, hogy ő boldog legyen.

- Még én sem tudom. - vont vállat apa, de nem kerülte el a figyelmem, hogy olyan piros lett mindkét füle, mint a pipacs, így biztos voltam benne, hogy zavarba jött.

- Örülnék, ha lenne valakid. - sóhajtottam fel, és szorosabban bújtam az oldalához, ő pedig szórakozottan babrálni kezdte a hajamat. Játékosan csavargatta az ujjára egy-egy hajtincsemet, engem pedig megint elöntött az az érzés, hogy otthon vagyok.

- Kicsit más lettél, mint mikor ideérkeztél. - jegyezte meg apa. Tudtam, mire gondol. Úgy jöttem ide, hogy tele voltam haraggal, indulattal, és gőggel. Az elmúlt 6 év kifordított magamból, és most erősen dolgozni akartam azon, hogy a régi és az új énem közt megtaláljam végre saját magamat.

- Megbeszéltük a dolgokat Jimmy-vel. - feleltem. - Most egy kicsit össze vagyok zavarodva, apu. - vallottam be. 

- Nem haragszol rám, hogy titokban tartottam előtted Jimmy dolgait, ugye? - arcát a hajamba fúrta.

- Az enyémeket is megőrizted. - emlékeztettem szelíden. - Sosem tudnék rád haragudni, apukám. - mosolyodtam el.

- Mi van most veletek? - szegezte nekem a kérdést. Egy árnyalatnyi rosszallást sem hallottam ki a hangjából, és ez megmelengette a szívemet. Talán apa is megenyhült kettőnkkel kapcsolatban az évek folyamán?

- Ezt nehéz lenne megmondani. - sóhajtottam fel. - Állandóan ő jár a fejemben... Vonzódok hozzá még mindig, és nem is tudok ellenállni neki. - vallottam be apának óvatosan. - Egyenlőre viszont nem tudom az érzéseimet hová tenni magamban, és Jimmy viselkedését sem tudom értelmezni. Másrészt pedig nős ember, tehát nem lehetnék hiú reményeim.

- Örülnék, ha egy olyan férfi lenne melletted, és vigyázna rád, mint Jimmy. - mondta apa.

- Nem zavarna? - kérdeztem döbbenten.

- Az én kölykeim vagytok, és azt hiszem, már 6 évvel ezelőtt látnom kellett volna, hogy egymáshoz valók vagytok. Erre előbb-utóbb ti is rá fogtok jönni kincsem, és akkor már nem fog akadálynak tűnni egy házasság sem. - kacsintott rám.

Erre nem tudtam mit mondani. Valami a belsőmben változásnak indult, és nem tudtam mit kezdeni ezzel az egésszel. Olyan érzés volt, mintha egy idegen ember költözött volna belém, és irányította volna az egész lényemet, figyelmen kívül hagyva az agyam parancsait. Egy kibaszott cunami dúlt bennem egy tornádóval együtt. Létezik olyan, hogy érzelmi cunami?

Még este az ágyamban is ezen gondolkodtam, de aztán rájöttem, hogy hiába is próbálom csitítani a vihart, valami megkezdődött, és nekem ezt az idegen dolgot be kell fogadnom magamba, és meg kell ismernem. A világom megint a feje tetejére állt, de Jimmy biztos lábbal állt a mindenségem középpontjában, és nem is akartam őt onnan kiengedni. Persze szerelmes nem voltam belé, mert hát én nem akartam megint akkora hülye lenni, hogy szerelmes legyek abba a faszfejbe, de a hétvégén tanúsított viselkedése nem várt módon falakat bontott le bennem. Kedves volt, édes, és én megint csak fontosnak éreztem magam. Egy szexi, bomba nőnek, akit kívánt ez a férfi, mégse csak a szex miatt érdekelte. 

Másnap reggel izgatottan indultam a munkába, kétszer le is fullasztottam a kocsimat az egyik rendőrlámpánál. A telepre érve hatalmas bögre kávét készítettem magamnak, és beletemetkeztem a feladataimba, hogy délben egy hosszabb ebédszünetet tudjak tartani Jimmy irodájában. Jó kedvem volt, egész nap vigyorogtam, és még csak nem is zavartattam magam emiatt. Nem akartam gondolkodni, nem akartam túlaggódni az érzéseimet, csak Jimmy-t akartam újra. És újra...

Rendeztem a számlákat, hivatalos ügyeket intéztem, frissítettem a honlapunkat, ügyfelekkel tárgyaltam. Hamar elment a délelőttöm, és én észre sem vettem. Megcsippant a telefonom, és én vigyorogva nyitottam meg az SMS-t.

"AKARLAK. MOST!"

Összerándult az ölem ettől a két szótól, és szinte azonnal abbahagytam mindent, amit előtte csináltam. A kolléganőim épp az étteremhez indultak, várakozva néztek rám.

- Jössz ebédelni, Vicky? - kérdezte Sarah kedvesen.

- Kösz, ma kihagyom. Sok dolgom van, de ti csak menjetek. - mosolyogtam rájuk. Alig vártam, hogy elmenjenek és rohanhassak a szomszéd irodába. 

- Hozzunk valamit? - érdeklődött Amanda.

- Egy szendvicset hozhatnátok, köszönöm. - bólintottam hálásan, majd úgy csináltam, mintha nagyon belemerültem volna valamibe, míg már nem hallottam a cipőik kopogását a lépcsőn.

Kiosontam az irodánkból, és Jimmy ajtaja felé vettem az irányt. Résnyire nyitva volt, én pedig csak tártam ki, hogy éppen be tudjak slisszolni rajta. Háttal léptem be a szobába, és majdnem felsikkantottam, mikor azonnal megragadott két erős kéz, mihelyt becsuktam az nehéz, párnázott ajtót. Jimmy olyan szorosan húzott magához, mintha már hetek óta nem találkoztunk volna, pedig egy egész hétvégét végigszexeltünk. Belemosolyogtam a szájába, mikor odahajolt egy vad csókra, és éreztem, ahogy minden idegszálam elkezdett csak őrá összpontosítani. Mögém nyúlt, egy mozdulattal bezárt minket a helyiségbe, majd a fenekem alá nyúlt, felkapott a földről, és az asztalához vitt. 

- Olyan kibaszott gyönyörű vagy! - morogta a számba, amikor feltett az asztal lapjára. 


- Te meg olyan kibaszott finom... - nyögtem fel, ahogy végigcsókolta a bőrömet a szám sarkától egészen a kulcscsontomig. - Utálom, hogy nem tudok nem rád gondolni állandóan. - vallottam be, miközben megragadtam a pólója alját, és gyorsan lehúztam róla.

- Akarom, hogy rám gondolj. - húzott közelebb. Merev farka az ölemhez nyomódott, éreztem, ahogy lüktetett a vér benne. Önkéntelenül is hozzádörgölőztem. - Akarom, hogy nedves puncival utánam sóvárogj. - felnyögtem a szavaitól, és megcsókoltam, hogy ne mondhasson több olyan dolgot, amitől bele kéne olvadnom a karjaiba.

Lerúgtam a dorkómat a lábaimról, Jimmy pedig segített lehúzni a nadrágomat. Ezúttal nem tépte szét a bugyimat, óvatosan fejtette le rólam, azt hittem, ledobja a földre a nadrágomhoz, de ehelyett csak lazán zsebre vágta egy széles vigyor kíséretében. Mosolyogva forgattam meg a szemeimet, jelezve, hogy nem vagyok oda a bugyigyűjtő szenvedélyétől, de nem foglalkoztam sokáig a rosszallásommal, mert utána rögtön a lábaim közé nyúlt, és édes kínzásba kezdett a csiklómon. Kicsatoltam a nadrágja övét, izgatottan gyűrtem lejjebb róla a ruhát, hogy kiszabadítsam kemény férfiasságát. Nagyobb terpeszbe helyezkedtem, hogy hozzám férhessen, és ő készséggel hatolt belém. Élvezettel sóhajtottam fel, ahogy egészen kitöltött, és azt kívántam, bár sose érne véget ez a pillanat. Végigdöntött az asztalon, vigyázva tartotta meg a derekamat, és egészen közel bújt hozzám. Észre se vettem, hogy lágy, lassú mozdulattokkal kezdtünk szeretkezni, azt sem tudtam, melyikünk kezdett ebbe a ritmusba, csak belefolytam Jimmy ölelésébe, és halkan nyögdécselve élveztem ezt az új érzéskavalkádot. Fogalmam sem volt mit művelünk, csak csókoltam, simogattam, és befogadtam, amit adni tudott nekem, és hagytam, hogy eszelős magasságokba vigyen a csúcsponton. Miután mindketten elélveztünk, felhúzott ülőhelyzetbe, homlokát a homlokomnak támasztotta. Zihálásunk betöltötte a szobát, remegtem, mint a kocsonya, de egyben tetszett is, hogy azt a meleg levegőt lélegzem a tüdőmbe, amit ő fújt ki a sajátjából.

- Mit művelsz te velem, gyönyörűm? - suttogta Jimmy a számra, majd megcsókolt.

- Nem szabadna ezt csinálnunk... - suttogtam vissza, majd én csókoltam meg őt. 

- Nem tudok ellenállni neked. - vallotta be Jimmy. Nem tudhattam, hogy igazat mond e, vagy csak azért beszél velem így, hogy az ujja köré csavarjon, de valahogy éreztem, hogy nem hazudik nekem.

- Akkor meg se próbáld! - vigyorogtam rá, és nagyon dögösnek éreztem magam ott a karjaiban. Elhúzódtunk egymástól, rendbe szedtük magunkat, majd elloptam az alsónadrágját, és azt vettem fel a farmerom alá. Visszaült az asztala mögé a bőrszékébe, csintalan tekintettel követte minden mozdulatomat, ahogy az ajtó felé indultam.

- Legszívesebben újra megdugnálak, Vicky. - mondta halkan. Visszanéztem rá. Kényelmesen hátradőlve ült a székében, kezeit a tarkóján összekulcsolva, huncut fénnyel csokibarna szemeiben. - Kibaszott szexi, hogy az én alsógatyám van rajtad...

- Meg se szólalj, te perverz bugyogó harácsoló! - mondtam, majd látványosan megigazítottam az alsója gumírozott szegélyét a csípőmön, mire kinyújtotta a nyelvét rám, én pedig elfojtott nevetéssel visszaosontam a saját irodámba. Valami egészen új dologba tenyereltünk bele Jimmy-vel, de azt hiszem, egyikőnknek sem volt ereje ahhoz, hogy ezek után kihátráljon ebből. Mindketten tárt karokkal vártuk, hogy letaroljon minket ez a kibaszott cunami...
 


 Drágáim! Meghoztam az új részt, remélem, sikerült elég érzelmet belevinnem, és jól érzékelhető lesz számotokra, amit el szerettem volna mondani vele. Epekedve vágyom a kommentjeitekre, úgyhogy ne fogjátok vissza magatokat. 

Csóközön, Arielle


U.I.:
Pixy - várom a best of-ot email-ben!!!!
Vivi - köszönöm, hogy felhívtad a figyelmemet az érzelmekre!!!!
 

14 megjegyzés:

  1. Engem is letarolt egy kibaszott cunami, amit úgy hívnak, Faintness. :D
    Kezdek valamit kapisgálni Gabyval kapcsolatban, de nem írom le, mert nem akarom lelőni a poént. :D
    Imádtam megint, ahogy az eddigieket is mindet. Dean annyira édes volt és megértő. *-*
    Na és az. hogy Jimmy és Vicky nem csak dugtak, hanem szeretkeztek...awh.
    Egyetlen gondom van csak, mégpedig az, hogy túl nagy a boldogság. Ilyenkor szokott valami váratlan esemény belerondítani a képbe. :(
    Ötleteim lennének és ha beigazolódnak, akkor úgyis jelezni fogom.
    Kedves Arielle! Emelem a kalapomat előtted, mert gyors is voltál és megint csúcsszupert alkottál. Azért remélem sietsz a kövivel is. :)
    Puszi: Dolores <3 <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dolores! <3

      Érdekelne nagyon a Gabby-s teóriád! :)
      Örülök, hogy tetszett a fejezet!
      Azt hittem, a túl nagy a boldogság felfedezéséig még írhatok nektek pár fejezetet, de átláttok rajtam -.-
      Alig várom, hogy jelezhesd, mennyire vagyok kiszámítható író :)
      Köszönöm :) Igyekszem, persze

      Puszi, Arielle

      Törlés
  2. SZUPERÜL FENOMENÁLISAN FANTASZTIKUSAN CSODÁLATOSAN ELKÉPESZTŐ lett ismételten a fejezet!!!!:) Komolyan mondom,hogy annyira de annyira jól leírtad Vicky gondolatait, lelki állapotát (bár ez nem újdonság! ), hogy 2000%ig bele tudtam képzelni magamat Vicky helyzetébe! Azt hiszem ezzel a mondatoddal tökéletesen megfogalmaztad a lényeget : "Egy kibaszott cunami dúlt bennem egy tornádóval együtt. Létezik olyan, hogy érzelmi cunami?" :DDD Egyébként annyira aranyos Dean, mindenkinek egy ilyen apa kellene!:3
    Azt ugye le sem kell írnom, hogy mennyire totálisan elolvadtam Jimmy és Vicky irodai pásztorórája alatt!!:D Nekem is kezd egy kissé gyanús lenni, hogy úgymond ennyire idilli a hangulat, remélem ha valami vagy valaki / szent Gabriell áspiskígyó -.-" / bele is rondít a képbe Jimmy és Vicky ketten együtt megoldják! Egyébként csak neked tűnt fel, hogy "mostanában" nemigen hallottunk Johnról ,mert azért szerintem ő is bele tud majd vinni egy kis kavarodást a történetbe ha feltűnik a színen. :/ Megint jót derültem ezen a mondaton : " „- Meg se szólalj, te perverz bugyogó harácsoló!”" :DDD Ezer hála , hogy ilyen hamar érkezett a folytatás, lassan már oltárt kell előtted és a történeted előtt állítani!:D Az persze csak természetes, hogy az első betűtől az utolsóig IMÁDTAM és IMÁDÁS van ezerrel!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Remélem nem tűnök majd telhetetlennek ha arra kérlek, hogy siess a következővel, mert bizony a Faintness függőség még mindig fent áll ám!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ A Best of Jimmy és Vickyt pedig már küldöm is! Remélem,hogy a jövőhéten is sok-sok új momentummal bővíthetem majd!!!:)
    Puszi:Pixy
    Ui: A többieknek még mindig üzenem, hogy : essék komizni, mert drága és imádott írónőnknek ez a legkevesebb amivel meghálálhatjuk,hogy megosztja velünk a csodálatosan fantasztikus történetét! Szóval Hajrá!!!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Pixy! <3
      Annyira örülök, hogy ennyire tetszett neked ez a fejezet (is)!!!
      Most nagyon beleadtam mindent, hogy tényleg "jól" leírjam nektek Vicky-t, és a benne történő változásokat! Dean az én apukám tükörképe lehetne (bár az enyém kicsit szigorúbb volt).
      Az irodai pásztorórát nagyon élveztem írni, és reméltem, hogy tetszeni fog nektek :)
      Nem is tudom már, miért gondoltam azt, hogy nem veszitek észre, hogy azért nem lesz ez ilyen egyszerű nekik :/
      John fel fog tűnni még, de nem akartam őt minden fejezetben megemlíteni, hogy váratlan legyen a belépője :)
      Itt is IMÁDÁS VAN EZEREGYSZÁZZAL!!! <3
      Én is Faintness-függő lettem miattatok, mindig igyekszem a friss fejezetet hipergyorsan hozni, és annyira jó írni így, hogy komiztok nekem!!!
      A Best of-ot frissítettem :) és köszönöm is :)
      Igyekszem újból a frissel.

      Puszi,. Arielle

      Törlés
  3. Szia^^
    Nagyon, de nagyon jó lett ez a rész*-*
    Remélem, hogy Dean és Katie között lesz valami, olyan cukik, még ha van is egy kis különbség közöttük:D
    És látom , hogy a "humorporod" ismét hatott:D
    Ja, és "érzelmi cunami" keletkezett bennem, amikor megláttwm az új, friss fejezetet *--*
    De ne feledjük, hogy az irodában Vicky és Jimmy nem csak dugtak, hanem még szeretkeztek is :oo
    De igazuk van Pixy-nek és Dolores-nek, hogy ilyenkor szokott lenni valami kis váratlan esemény:D
    De, ha lesz is, megoldják:)
    Rengeteg elképzelésem van ezzel kapcsolatban, de inkább nem írom le, mert egy kicsit hülyeség stb...
    Ja, és az 'áspiskígyó' tökéletes megfogalmazás :D
    Na, de kövit:)
    Puszi, Lessi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lessi!

      Mindig nagyon örülök a kommentednek, akkor is, ha nem rögtön írsz nekem! Reméltem, hogy tetszeni fog nektek ez a rész is :)
      Bennem nincs előítélet nagyobb korkülönbségű párok iránt, a szerelem vak. Azért is akartam ilyen szálat belevinni ebbe a történetbe. Másrészt Dean a fejemben nagyon is fiatalos, és egy fiatalos pasinak fiatal csajszi dukál, nem? :) Meglátjátok mi lesz ebből a Dean-Allie-Katie dologból.
      Nagyon pozitív ember vagyok, így muszáj mindenbe egy kis humort is vinnem :)
      Lesz váratlan esemény, de nem lövöm el a poénjaimat előre :P (remélem ezért nem vagyok gonosz!)
      Kiváncsi lennék azért az elképzeléseidre!
      Az áspiskígyót Pixy-től loptam, annyira tetszett, hogy muszáj volt beletennem!
      Sietek. Puszi, Arielle

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Mint mindig most is nagyon jól megfogalmaztad a gondolataidat. Nem is beszèlve arról, hogy milyen jól le tudod írni a szereplők èrzelmeit. Ahogy előttem is írták túl happy minden, most fog becsapni megint a nagy BOOM, amitől meginta agyf*szt fogok kaptani.
    Szereplők:
    -Vicky - Jimmy
    Nagyon jól leírod ahogy forr közöttük a levegő, szerintem azèrt ennèl mèlyebben is èrinthette volna Jimmy-t, hogy gyermekük született volna ha nincs a kib@szott gazdab "szeretetre mèltó" anyukája ès családja. Jimmy valamelyestt már felfogta, hogy nincs jó házasságban, de elhiteti mindenkivel főleg magával, hogy szereti és nincs semmi baj velük. Mindenki látja rajtuk kívű, hogy milyen jól meg lennének, illenek egymáshoz, de nem tudják elfogadni, gyötrődnek, szenvednek egymás nèlkül...
    Jimmy - Gabby
    Ez nekem nagyon fura volt, hogy csak úgy odaállt Jimmy elè ès csak úgy közölte, hogy mot igeneis lefekszenek egymással. Lehet, hogy mindenkiben a rosszatt látom, de így olyanra is gondolnèk, hogy sokáig nem volt Jimmy-vel egy pasi felcsinálta aztán meg odamegy a férjecskèjèhez, hogyha terhes lenne, ne legyen feltűnű.
    Dean - Katie
    Dean egy igazi minta apa, nekem is egy ilyen kellene nem egy olyan amilyen most van. A zűrös családi ügyeim miatt nagyon sokszor elsírtam magam amiko a fejezeteket olvastam. Egy szó: Cukik...
    Nem tudom, hogy hogyan fogalmaztam meg 13-14 éves fejjel lehet, hogy èppen most ègettem le magam, a fogalmazásommal kèpzelgèseimmel, de nem baj ez is vèlemèny/kritika.
    Összegzès:
    I <3 Faintness. Nem is, függő vagyok!
    Gyorsan hozd a kövit! Kb. Mikor hozod? Olyan règen hoztad az előzőt is... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Tll Blogger!
      Köszönöm, hogy megtiszteltél azzal, hogy írtál nekem! Nagyon hálás vagyok minden kommentért és visszajelzésért. Örülök, hogy tetszik neked a történetem!
      Igyekszem nem agyfaszosodást okozni, de kell egy kis izgalooooom :)
      Jimmy szemszöge most fog következni, abban akartam kitérni kicsit jobban a baba-bánatára. Jimmy is most kezd el majd gondolkodni Vicky-n, és hát meglátjuk mi lesz :)
      Gabby szándékai ki fognak derülni :)
      Nem akartalak megríkatni, ne haragudj! :( Mindig nehéz nekem is Dean szemszögéből írni, mert ugye az apukámról mintáztam, és ő már nem él. Nagyon hiányzik...
      Szerintem nagyon szépen összefoglaltad a véleményedet, nem is gondoltam, hogy 13-14 éves vagy, míg nem írtad le. Idősebbnek gondoltalak a szavaid alapján.
      Köszönöm, hogy megosztottad velem! <3
      Ma nekifogok, ami azt jelenti, hogy ma vagy holnap kész is leszek.
      Puszi, Arielle

      Törlés
  6. Nekem ennél fokkal többet jelent mint gondolnád. Sok mindent átgondoltam az életemmel kapcsolatban a történeteddel kapcsolatban. Teljesen máshogy látok minden mint eddig sokat segítettél nekem a mostani lelkiállapotomban.
    Gyorsan hozd a kövit vagy begolyózom...

    VálaszTörlés
  7. Előzőből kimaradt az eleje bocsi. Leírom megint:
    Sokat gondolkodtam rajza, hogy fogott meg a rörténetedeben és arra jutottam, hogy a szenvedés, szenvedély, elnyomott érzelmek és a szereplők között és az őszinte szeretett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezeket a dolgokat megírhatnád nekem bővebben egy mailben is. Nagyon szívesen meghallgatlak, és akár tanácsot is adnék. ariellebig@gmail.com
      Puszi, és igyekszem, nehogy begolyózz!!!!

      Törlés
  8. Ez a rész is nagyon jó lett, és most éreztem benne érzelmeket is. Nagyon szépen írsz, irigylésre méltó szókincsed és a szóhasználatod. Én szeretnék látni egy fejezetet Gabby szemszögéből, mert csak halvány elképzelésünk van róla, de nem tudhatjuk, hogy mi is jár igazából a fejében.:)
    Siess a következővel.^^
    Puszi, Vivi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vivi! :)
      Örülök, hogy tetszett, és hogy érezhető volt benne minden, amit szerettem volna. Nagyon igyekeztem e téren. Beláttam, hogy tök igazad volt ezzel kapcsolatban. Nyugodtan szólj, ha valamit hiányolsz még :)
      Nem merek még Gabby szemszöget írni. Félek tőle. Sőőőőt lehet, hogy egyáltalán nem is írok Gabby szemszöget, mert összefosom magam a gondolatától is. Na jó,. teszek egy szavazást erről, és ha nagyon szeretnétek, megcsinálom :)
      Sietek, puszi, Arielle

      Törlés