2015. január 6., kedd

36. fejezet

(Vicky)

- Hiába próbálsz megrémíteni engem Jimmy Buck, sosem féltem tőled! - mondtam határozottan. - Sajnálom, ha te nem olyannak látsz, amilyen valójában vagyok. Részemről a vita lezárva...

- Részemről meg nincsen! - felelte kapásból.

- Vegyük elő újra a ribanc-témát? - förmedtem rá. - Nem dugtam Lexington-nal soha, és nem is tervezem. Elégedett vagy? - sziszegtem, majd kirántottam a karomat a szorításából. - Ne az én szexuális életemmel foglalkozz, mert ahhoz már semmi közöd! Törődj a magad dolgával!

- Amíg Vancouver-ben vagy, az én dolgom vagy!

- Miért is? - kérdeztem meglepetten.

- Egy család vagyunk. - vonta megy a vállát.

- Te nem vagy a családom! Egy pasi vagy, akivel párszor dugtam. Volt már jobb is... - meg akartam alázni, földbe döngölni a fájdalmaim miatt, amiket okozott és okoz a mai napig. 

- Gondolom listát nem vezetsz róla, hisz bizonyára túl hosszú lenne. Pénzt is kértél érte, vagy csak élvezetből dugattad szét magad?

- Aljas vagy! - löktem meg. - Húzzál kifelé innen, és hagyjál békén!

- Miután megdugtalak kipróbáltad az összes pasit, akinek kellettél, vagy csak az anyád férjével hemperegtél? - gyilkos tekintettel méregetett, sütött róla a féltékenység, amit magamban sehová sem tudtam tenni. Ugyan miért is lenne rám féltékeny Jimmy?

Teljes erőmből pofon vágtam, és már emeltem a másik kezemet is, de ő elkapta és magához rántott. Vadul, szinte eszelősen küzdöttem ellene, de ő erősebb volt nálam. 

- Engedj el, hogy megfojthassalak te faszfej! - visítottam. Totálisan kiakasztott. 

- Hova lett az a szende kislány, Vicky? - morogta, miközben próbált engem megfékezni.

- Te tettél ilyenné Jimmy, hát nem azt akartad, hogy ne hagyjam magam? Hogy legyek erős? - fakadtam ki. - De ez még nem jelenti azt, hogy kurva is vagyok!

- Ha nem lennék itt, már rég Lexington-nal dugnál... - jegyezte meg.

- Féltékeny vagy? - nevettem fel kínomban.

- Csak szeretnéd... - felelte, miközben a tekintete a melleimre szegeződött, ahogyan nekinyomódtak a mellkasának. Ahogy fészkelődtem a karjaiban, éreztem, hogy megmozdult a férfiassága is. Kívánt engem.

- Nem szeretném, de attól még kár tagadnod a nyilvánvalót. Most pedig engedj el, és verd ki a farkad. - olyan hirtelen engedett el, hogy csaknem elvágódtam a fürdőszoba padlóján. Gyilkos tekintettel meredt rám, úgy tűnt, újból meg tudtam alázni őt.

- Szívem szerint megfojtanálak... -sziszegte.

Ismét felpofoztam, mire visszahúzott magához, és hirtelen megcsókolt, pedig egy pillanatra azt hittem, inkább megfojtott volna. Szinte martuk egymást a vad csókban, úgy éreztem, felrobbanok. Szikrázott a levegő, elszabadultak az indulatok. Ekkor értettem meg, hogy az egész emiatt volt. Olyan szexuális vágy feszült kettőnk között, amit vagy hagytunk szabadon áramolni, vagy felemésztett volna bennünket. Azért mocskolódott egész nap, hogy foglalkozzak vele, de közben bizonyára nem helyeselte a saját érzéseit. Hirtelen megragadta a combjaimat, felrakott a mosdó pultjára, felrántotta a ruhámat, majd újfent letépett rólam egy csipkebugyit. Már meg sem lepődtem rajta...

Ezen felbuzdulva szétrántottam az ingét, és hagytam, hogy a gombok össze-vissza pattogjanak a fürdő padlóján. Igyekeztem kiszabadítani őt a nadrágjából, és örömmel vettem, hogy abszolút nem ellenkezett. Keze felsiklott a combomról a mellemre, keményen belemarkolt, mire felnyögtem. Ahogy meghallotta a hangomat, teljesen elvesztette az eszét, ami rettentően imponált nekem. Lerántotta a nadrágot magáról, majd minden figyelmeztetés nélkül belém hatolt. Megfeszültem, de nem a fájdalomtól. Megkaptuk végre, amire vágytunk egész nap. Végigsimított a mellkasomon, megfogta a nyakamat, én pedig hátrahajtottam a fejemet, hogy kényelmesen hozzáférhessen. 

Erősen szorította a torkomat, pont annyira, hogy levegőt azért még kapjak, vadul mozgott bennem, én a vállát markoltam, körmeimet a bőrébe mélyesztve. Eszeveszett szex, elszabadult indulatok, hatalmas extázis. Hörögve sikoltoztam az orgazmus hevében, nem is érzékeltem, hogy közben ő is elélvezett. Az egész nem tartott tovább öt percnél, mégis olyan intenzív volt, mintha legalább három órán át csináltuk volna. Reszkettem, mindketten erősen ziháltunk. Jimmy elengedett, elhátrált a falig és lerogyott a padlóra. Leereszkedtem a pultról, követtem a példáját. Egymással szemben ültünk ziláltan, kimerülten, kavargó gondolatokkal.

- Letusolok. - közöltem egy kis idő után, hogy megtörjem a csendet. - Nem jössz? - kérdeztem kissé incselkedős hangnemben, de azért elég finoman ahhoz, hogy ne vádolhasson gaz csábítással. Nem igazán tudtam, hányadán is állunk egymással.

- Majd utánad. - dörmögte és feltápászkodott. Felém nyújtotta a kezét, engedtem, hogy felsegítsen a földről.

- Behoznád a törölközőm és a neszeszeremet? - kérdeztem, miközben kibújtam a ruhámból. Immár meztelenül álltam előtte, szemében felcsillant a vágy, ahogy végigpásztázott rajtam. Beálltam a tusolóba, megengedtem a vizet. Behozta nekem a dolgaimat, a pultra tette, ahol az imént olyan vadul szeretkeztünk, majd ledobta a maradék ruhát magáról és beállt mögém a zuhanyzóba. Nem fordultam meg, élveztem, ahogy a hátamhoz simult a csupasz bőre, fenekemet az altestéhez dörgöltem. Azonnal reagált, pont ahogyan számítottam rá. Egyikünk sem lakott még jól, ezt tudta ő is.

- Démoni nőszemély... - morogta, miközben a keze a lábaim közé siklott. Felnyögtem, ahogy a csiklómhoz ért, két kézzel megtámasztottam magamat a csempén és tepeszbe álltam, hogy jobban hozzám férjen. Kezei a csípőmre simultak, biztos kézzel tartott, közben pedig eszelős tett a magáévá. Durva volt, követelőző, de ez nem volt egy cseppet sem ellenemre. Ehhez képest a korábbi szeretkezéseink csak nyáladzások voltak. Az új Jimmy-t sokkal inkább kedvemre valónak találtam. Be kellett ismernem, hogy életem legintenzívebb élményeihez juttatott, mióta ismét egymásba gabalyodtunk. Sorozatosan élveztetett el a csiklóm ingerlésével, úgy éreztem, az ujjaim lyukakat vájnak a zuhanyzó csempéjébe, és tovább nem bírom már megtartani a saját súlyomat sem. Elájultam a karjaiban, de nem aggódtam, tudtam, hogy biztonságban vagyok mellette.

 Mikor magamhoz tértem, már az ágyon feküdtem, ő gyengéden szárítgatott a törölközővel, majd betakart, nehogy megfázzak. Megtörölközött ő is, rádobta a vizes törölközőt az egyik szék támlájára, majd lekapcsolta a villanyt. Amint hátat fordított, észrevettem a hátán levő tetoválást, ami korábban még nem volt ott, de a fáradtságtól nem tudtam jól kivenni, hogy mi az. 

Visszajött az ágyhoz, befeküdt mellém, és egy nagyot sóhajtott. Elég faramuci helyzet volt. Ott feküdtünk a sötétben, mindketten hanyatt, egymás mellett, de véletlenül sem egymáshoz érve, még nem volt a lélegzésünk egyenletes, a feszültség tapinthatónak tűnt. Magamban mosolyogtam rajta, tudtam, hogy arra számított, amit ebben a helyzetben a legtöbb nő tett volna a helyemben: problémázik, szerelmet vall, ígéretet csikar ki, de legalább is beszél. Mindentől függetlenül még haragudtam Jimmy-re a múltbéli vétkei miatt, és nem akartam megadni neki azt az örömöt, hogy egyáltalán megbeszéljük, hogy mihez kezdünk egymással most, hogy már nem csak egyszeri botlásról volt szó a helyzetünkben.

- Zavar, ha rágyújtok? - kérdezte halkan, megtörve a békés csendet, ami a szobát betöltötte. 

- Nem, ha adsz egy cigit nekem is. - feleltem, mire felkelt, kinyitotta az erkélyajtót, hamutartóval és cigisdobozzal tért vissza az ágyba. A hamust kettőnk közé tette, gyújtott nekem egy cigit, magának is.

- Mióta dohányzol te? - kérdezte.

- Nem dohányzom, csak néha-néha elszívok egy szálat. Ha ideges vagyok megnyugtat, szex után pedig egyszerűen jól esik. - magyaráztam két slukk között, csukott szemmel.

- Fáradt vagy? - tudakolta.

- Kifárasztottál. - mosolyodtam el. - Hamar el fogok aludni.

- Azt hittem, beszélgetni akarsz majd. - jegyezte meg szinte kisfiús daccal.

- Hát nem akarok. Szerintem mindent megbeszéltünk, amit a másiknak tudnia kell, azt tudja. Te egy faszfej vagy szerintem, szerinted én egy ribanc. Be is bizonyítottuk ezt egymásnak, nem? - feleltem éles hangsúllyal.

- Nem okoztam fájdalmat? Mostanában eléggé elveszítettem a fejemet veled kapcsolatban... - suttogta.

- Jimmy, hidd el minden okés. - zártam le a dolgot. Elnyomtam a cigit, mellkasára tettem a hamutartót, majd hátat fordítottam neki, és elég hamar el is aludtam.

Álmomban Jimmy össze-vissza hablatyolt nekem mindenféle múltbéli dologról, így zaklatottan ébredtem, hirtelen azt sem tudtam, hol vagyok. Jimmy a hasán feküdt, ellenkező irányban tőlem, én pedig félig rajta voltam, arcom a lapockáján nyugodott, egyik lábammal pedig átkulcsoltam az ő lábait. Tekintetem a tetoválásra tévedt a hátán. Ez más volt, mint a színes motívumok - sárkány, koponya és társai - a karján. Fekete tintával varrták, a megfelelő helyeken szépen árnyékolva, tökéletes betűtípussal, pontosan az ő alkatához igazítva. Az egyik lapockájától egészen a másikig, az egész háta szélességében az én nevem futott végig a bőrén. Kirázott a hideg a felfedezéstől. Hogy a fenébe merészelte magára varratni az én nevemet úgy, hogy én nem is tudtam erről? És egyáltalán mi késztette őt erre a lépésre?




Drágáim! Meghoztam az ígért friss fejezetet nektek! Remélem, elnyeri a tetszéseteket, és írtok nekem egy kis véleményt róla!

Pusszantás mindenkinek, Arielle


10 megjegyzés:

  1. Szia!
    Bocsánat, hogy mostanában kicsit eltűntem, de most megint itt vagyok és megint áradozni fogok. :DDD
    El sem hiszem, hogy ezt teszed velem! Most komolyan? Ott az orruk előtt a lehetőség, hogy megbeszéljék a múltat, de nem, ők nem... :(
    Ennek ellenére is imádtam minden sorát. :D
    Nagyon várom a kövit, úgyhogy siess.
    Puszi: Dolores <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Már vártam nagyon, hogy írj nekem! :)
      Sajnálom, hogy így alakítottam a dolgokat, de azért valljuk be, így sokkal izgalmasabb, nem? :D
      Örülök, hogy tetszett, és újra köztünk vagy!
      Sietek a kövivel, becsszó.
      Puszi, Arielle

      Törlés
  2. Ismételten CSODÁLATOSAN FRENETIKUSAN FENOMENÁLIS lett!!!!!!:) <3 Komolyan mondom,hogy ezek ketten nem semmik!Komolyan mondom, hogy mindig van egy pont amikor azt hiszem, hogy na ennél már nem tudnak sziporkázóbbat beszólni egymásnak de ezt aztán mindig megcáfolod!:D Komolyan mondom a mostani fejezetben aztán nem semmi showt lenyomattak, csak úgy szikrázott a levegő közöttük!!!:D Annyira de annyira bírom Jimmy fejét amikor féltékenykedik és azt is annyira imádom amikor Vicky húzza Jimmy fejét és incselkedik vele!!!:D Jelentem a mostani fejezetben is megvan a best of momentum: " - Engedj el, hogy megfojthassalak te faszfej! - visítottam. Totálisan kiakasztott." Na itt komolyan hangosan visítottam a röhögéstől!!!:D Jajj és a vége.....?!Komolyan megint itt kellett abbahagynod?! Jó tudom,tudom... adta magát a szituáció de akkor is(durcás fejet vág) :D Egyébként miért érzem én azt, hogy nem hiába hagytad itt abba a fejezetet és lesz ebből a "kis" tetoválásból nekünk még valami jó kis jelenetünk Vicky és Jimmy között?!:DD Jajj de várom már!!!(tenyerét dörzsöli :D) NAGYOn dee NAGYOON de NAGYOOON várom a folytatást!!!!:) Remélem NAGYON HAMAR érkezik!!!!!!:) IMÁDÁS van!:)
    Puszi:Pixy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, hogy írtál nekem!!!! :)
      Örülök, hogy tetszett a fejezet! Volt egy jó napom, és én is úgy éreztem, hogy elkaptam a szapulós-fonalat a történetben. Elég könnyen ment most ezt összehozni, mert egyébként mindig a riposztokon töprengek a legtöbbet.
      Örülök, hogy tudok olyat írni, amitől visíthatsz a röhögéstől :D
      Meglátod majd, mit miért alakítottam így, igyelkszem a folytatással, ígérem.
      Imádás van itt is <3
      Puszi, Arielle

      Törlés
  3. OMG!!!!Kb 2 napja találtam rá a blogodra de pár óra alatt ki is olvastam és szinte nem bírtam nyugton maradni,annyira vártam a következő részt!! eszméletlenül jó a blogod és nagyon jól írsz :))) Annyira boldog voltam amikor megláttam,hogy raktál fel új reszt,azonnal mindent abba hagytam és olvastam..:DD kíváncsi vagyok mi lesz ennek a vége,csak egyet kérek:ne hagyd abba soha az írást!! :)))
    Puszi:
    Adri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Adri!

      Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál nekem! Azta, pár óra alatt? :) Örülök, hogy tetszik, amit csinálok, nagyon igyekszem is vele! :D
      Nem tervezem abbahagyni, ezen kár aggódni. :D
      Puszi, Arielle

      Törlés
  4. Szia!^^
    Ez valami iszonyatosan ro...ro...ro..FANTASZTIKUS^^ lett, olyan jó volt olvasni, hogy az felbecsülhetetlen*.* na, de azért most is elnevettem magamat:') mint mindig, mert te mindig megsziporkázod egy kis viccességgel:D és bocsi, hogy későn írok/írtam, de eléggé elfoglalt voltam, na mindegy, de te kínozol, hogy itt hagyod abba?!:c
    Kövit•,• *-*
    Puszi:Lessi^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lessi Charmen!
      Örülök, hogy tetszett neked és hogy írtál is! :D
      Azt hiszem, ilyen viccelődős a természetem alapjában véve, és ez valahogy mindig beleszövődik egy kicsit az írásaimba is. Muszáj ilyen jó kis helyeken abbahagynom, hisz így olyan izgalmas :D
      Puszi, Arielle

      Törlés
  5. Sziaa!
    Hát megint arattál! Nagyon jó lett büszke vagyok rád :)))) :3 Jajj istenem nagyon várom már mikor fog Vicky meg Jimmy összejönni... :D Remélem hamar felteszed a részt ;)
    Puszi: Fanni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Fanni!
      Köszönöm, köszönöm, és köszönöm! Igyekszem, és örülök, hogy írtál nekem!

      Puszi, Arielle

      Törlés