2014. július 21., hétfő

Díj :)




Köszönöm Sheila-nak, tök jól esett :) Főleg, hogy tudom, hogy ő rendszeresen olvassa a blogomat!





Szabályok:
 
- Rakd ki, hogy kitől kaptad a díjat!
- Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Írj 11 kérdést!
- Küldd tovább 11 embernek!


11 dolog:  

1., 25 éves vagyok. 
2., Van egy Yorkshire terrierem. 
3., Eltartom saját magam, önálló az életem. 
4., Megtaláltam a nagy Ő-t. :)
5., 38-as lában van.  
6., Vannak tetkóim (nagyok).  
7., Hatalmas Trónok harca fan vagyok :D <3
8., A kedvenc könyvem a Gyönyörű Rohadék.
9.,  Szeretem a történelmi filmeket némi szerelmi szállal (pl. A hercegnő, A hazafi, Rettenthetetlen, stb.)  
10., Nem szeretek sportolni.
11.,  Laktóz érzékeny vagyok.


Válaszok:
1., Mit gondolsz a negatív kritikáról? 
Építő jellegű, el kell tudni fogadni. Nem mindenkinek tetszhet, amit csinálok.
2., Mi leszel, ha "nagy" leszel?  
Feleség, anyuka. Ennél jobban semmire se vágyok! :)
3., Nyílt vagy, szívesen osztasz meg információkat magadról?
Nincs ezzel gondom. Ha valaki barátságosan fordul hozzám, szívesen mesélek magamról.
4., Volt már, hogy abba akartad hagyni a blogolást? Miért? Végül miért nem tetted?
Volt, hogy abbahagytam. Nem tudtam már úgy beleélni magam a történetbe, magánéleti problémáim adódtak, és nem volt mód a folytatásra.

 5., Ha lehetne, milyen természetfeletti képesség tulajdonosa lennél?
 Emlékeket, memóriát szeretnék módosítani.

 6., Van olyan könyv, ami nagy hatást gyakorolt rád? Ha igen, melyik és miért fogott meg?
Vavyan Fable könyveit imádom, és általában nagy hatást gyakorolnak rám, valamint a HP sorozat is. 

 7., Mit gondolsz az ilyen díjakról? 
Szerintem minden írónak jól esik, ha ilyet kap egy másik írótól. :)

 8., Mi van a kulcstartódon?
Egy arany színű Eiffel-torony kulcstartó, egyenesen Párizsból.

 9., Mit álmodtál legutóbb?
  Hogy lett egy új yorkiem, és nagyon boldog voltam. :)


10., Mi az az emlék, ami kapcsolódik az iskolához és szívesen emlékszel vissza rá?
Imádtam a történelem órákat! (És nem csak azért, mert helyes pasi volt a tanár :)

 11., Milyen tárgy van tőled jobbra?
Telefon. 



Kérdések:

1. Kedvenc blogod, amit rendszeresen olvasol?
 2. Kedvenc könyved?
3.Milyen filmet láttál utoljára?
4. Van háziállatod?
5. A most íródó történethez mi adta az ötletet?
6. Mióta írsz?
7. Milyen zenét szeretsz hallgatni?
8. Hova mennél legszívesebben nyaralni?
9. Kit vinnél magaddal?
10. Létezik szerelem első látásra?
11. Mi kell egy harmonikus párkapcsolathoz?

1 megjegyzés: